sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Olen ammattilainen

Joidenkin jorinoita kun lukee netissä niin tulee mieleen että, tosin kun useimmat muut, olen ammattilainen. Työskentelen omalla keholla ja ajalla, ja jos joku haluaa jompaakumpaa käyttää niin hän maksaa siitä täyden hinnan riippumatta siitä mitä tekee. En kerro netissä mitä asiakkaita minulla on ollut, ja jokainen joka vastaanotollani käy voi olla aivan täydellisen että asia jää minun puolesta meidän väliin (poislukien sitten esimerkiksi oikeat rikokset). Yksikään asiakkaistani ei tule tunnistamaan itsensä tämän blogin perusteella.

1 kommentti:

  1. Olen vakavasti harkinnut aloittaa ''huoraamisen'', joten kysyisin sinulta, että mistä kannattaa aloittaa? Minne jättää ilmoituksia? Mistä niitä asiakkaita siis löytää? Ja millaisista hinnoista kannattaisi aloittaa?

    VastaaPoista